ISSN 1804-8323



DOPORUČUJEME


Jedno ocenění za druhým

datum 22.11.2018 vlozil Luboš Procházka kategorie Mechanizace

Žlutého pavouka - svahovou sekačku SPIDER není vidět jenom na svazích a v nepřístupných terénech, ale často ji můžete spatřit v, pro sekačku, neznámých vodách - kampaních na sociálních médiích, kde, se zdá, cítí také velmi dobře. V létě 2017 společnost DVOŘÁK – svahové sekačky, český výrobce svahových sekaček na dálkové ovládání, zahájila globální kampaň pro sociální media s obrazem Mow-na Lisa, který se vysekal sekačkou SPIDER na svahu v Podkrkonoší. „Skvělé věci propojují skvělé lidi,” říká Lubomír Dvořák, majitel a zakladatel společnosti DVOŘÁK – svahové sekačky. „A tak se stalo, že jsme se my jako výrobce unikátních svahových sekaček propojili se společností CREAM Prague a MUSTARD a společně pomocí filmového štábu, nejmodernějších technologií a v neposlední řadě sekaček SPIDER vytvořili ohromný obrazec portrétu Mow-na Lisa, který nemá obdoby. Následně se kampaň spustila napříč sociálními sítěmi a celým světem." Dnes je samotné video stejně jako sekačky SPIDER velmi unikátní, zajímavé a neustále vzbuzuje zvědavost a dotazy po celém světě. A zřejmě proto sklízí různá ocenění. „Společně se zadavatelem – firmou DVOŘÁK – svahové sekačky jsme byli nadšeni, když jsme byli vyhlášení jako vítězové ceny Flema Media v kategorii “Nejlepší malá kampaň”. Nicméně v momentě, kdy nás vyhlásili jako celkového vítěze – vítěze ceny FLEMAmedia Grand Prix, tak to byl šok a zároveň ohromné nadšení. Ten pocit jsme si užili,” říká David Brada, majitel společnosti CREAM Prague. Cena Flema Media není jedinou cenou, kterou Mow-na Lisa získala. V nedávné době k Mow-ně Lise doputoval take bronz při udělování cen PIAF a stříbro při udělování cen ADC creative award (dříve Louskáček). O Flema Media Flema Media Awards je soutěž, která se každoročně koná v České republice a na Slovensku a vyhlašuje nejlepší mediální kampaně v různých kategoriích. Soutěž se zaměřuje na zajímavé a inovativní řešení kampaní a neobvyklé využití tradičních komunikačních kanálů. Soutěž je organizovaná společností FLEMA Media, která se mimo jiné věnuje auditům mediální výkonnosti v obou zemích. O společnosti DVOŘÁK – svahové sekačky Společnost Dvořák - svahové sekacky byla založena 1. července 2004 Lubomírem Dvořákem. Revoluční design řady produktů Spider vytvořil nový trh, který byl představen v roce 2004. V průběhu posledních 14 let se produktové portfolio rozšířilo a prodejní síť nyní zahrnuje více než 40 zemí světa. Sekačky SPIDER mohou být použity v různých aplikacích na golfových hřištích; v okolí řek a vodních děl; podél silnic, železnic a dálnic; u letišť a vojenských prostor; vinic a sadů; lyžařských a sportovních středisek, solárních farem apod.. Pro více informací kontaktujte: Bc. Pavlína Nováková, marketing, DVOŘÁK - svahové sekačky s.r.o. E-mail: pnovakova@spider-cz.com Mob: +420 724 444624

Green 4/2018

Časopis GREEN

Vážení čtenáři, kolegové,

konec roku bývá příležitostí ohlédnout se za ním nazpět a zjistit, jestli si z něho budete něco pamatovat, třeba za tři roky. Tedy vlastně i příležitostí připomenout si minimálně pět šest zásadních záležitostí, na které budete v souvislosti s odcházejícím rokem vzpomínat.

Myslím, že rok 2018 byl z pohledu greenkeepingu docela unikátní. Událo se hodně zajímavých věcí, nenudili jsme se. Zbytek není neproniknutelná šeď, ale když má něco trčet z ospalé nudné rutiny, musí to být výjimečné. Stačí retro tři nadmíru vydařené akce, tři novinky novinek?

Možná bych měl vzpomenout komunální volby, i když… Ale „náš“ člověk/čtenář by si určitě měl pamatovat lednový Seminář a výroční konferenci ČSG v kruhové hale ČZU v Praze s volbou nového výkonného výboru, červnový pyšelský Slunovrat, který se vzhledem k odpalům golfových míčků v okamžiku východu slunce stává kultovní záležitostí a pak říjnový Výroční turnaj ČSG v Darovanském dvoře, kde se Josef Čepek po předchozích triumfech v roce 2009 v Sokolově a v roce 2011 v Poděbradech stal nejúspěšnějším hráčem v jeho devatenáctileté historii.

A zmíněné super novinky? Řídil jsem unikátní svahový stroj Ventrac, výjimečný svou konstrukcí a množstvím přídavných zařízení a adaptérů. Projel se novým Club Car Tempo, který přinesl ladné dynamické křivky, exkluzivní možnosti příslušenství a bezprecedentní úroveň konektivity s GPS systémem Visage. A vysekl poklonu sekačce JD 9009A, nenasytnému žroutu rafů s absolutní kontrolou nad strojem. Všechny novinky vznikly s cílem posunout golfovou hru, respektive greenkeeping, o pořádný kus vpřed… Podle mě se to skvěle povedlo.

V každém oboru je to jako když odlupujete slupky „cibule“. Za každou další slupkou, za každým poznáním, jsou zase další otázky, které rozkrýváte. A my se k nim snažíme – i s vaší pomocí – v každém čísle Greenu přinést to nejzajímavější. Typické je, že dnes nikdo neví, jaký bude zítřek. A typické také je, že lidi podle dneška ustavičně posuzují včerejšek, aniž by se pokusili představit si realitu včerejška bez znalosti dneška. Složité? Asi ano. Právě proto, že to je složité na pragmatické pochopení všech souvislostí, jde o dobrý způsob inspirace.

Tak si užívejte přelom roku a myslete na nás stejně často, jako my myslíme na Vás.

Hodně zdraví, štěstí a úspěchů v novém roce 2019 mi za celou redakci Greenu dovolte připojit také velké poděkování za dosavadní spolupráci.

LUBOŠ PROCHÁZKA, šéfredaktor




Národní institut golfového vzdělávání Český svaz greenkeeperů Fegga Golf Resort Karlovy Vary ČGF Ittec Ittec Ittec John Deere Agro CS Golf Digest Agris.cz Profigrass Royal Golf Club Mariánské Lázně Everris. Agentura Bonus Sklopísek Střeleč Střední zemědělská škola Dalovice Plagron Golf Hluboká
Ingolfer
Golf Sokolov Golf Beroun Aros Provodínské písky Böhmerwald Golf Park Lovochemie Vydavatelství Baštan